Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under januari 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 10 januari 2011 10:56

Sista dagen på lovet då.. Till skillnad från sista dagen på sommarlovet som känns som att ta farväl av ett liv är det inte så illa med jullovet ändå. Det är bara slutet på ett... lov liksom. Har i alla fall tillbringat förmiddagen med att städa rummet, vilket var minst sagt välbehövligt. Hittade mitt favoritnitarmband som jag satt och bollade med i luften och sedan tappade i pannan. Turligt nog är det inte sånnahär jättevassa nitar, men det är mycket möjligt att några små hjärnceller dog ändå Nju ska jag duscha och sedan se om det går att göra något vettigt med mitt böta hår och ett gäng spolar.


Dagens låt


The Ark-Clamour for Glamour

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 januari 2011 22:24

Nu finns det en sånhär facebook likebutton därnere någonstans (nej, misstolka inte, längre ner på bloggen  )




EDIT: Inte för att det gick att få eländet att fungera då. Nu är den lost and gone forever. Jag vet ju att ni älskar mig ändå...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 januari 2011 18:45

Fast nu har hon åkt hem.

Vi spelade mitt gamla Malin Baryardspel som jag inte har spelat på år och dar.

  

Publiken (som lekte med tärningar och spelpjäser)


Nu är det MAAAAAT (fläskfilé och potatis)  


Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 januari 2011 15:33

Och det är de här som styr Sverige. Känns ju bra...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 8 januari 2011 21:30

Tydligen så hamnade en blogg till m in länk på lager 157's hemsida för att jag nämnde dem som hastigast. Nu gör vi om exprimentet



LAGER 157, LAGER 157, LAGER 157, LAGER 157, LAGER 157, LAGER 157



Tror ni d funkar?

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 8 januari 2011 21:12

Dagen har spenderats hos en kompis som fyller år och en stund hos Benjamin.




Dagens låt

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 8 januari 2011 00:09

Då var man hemma igen från Uppsala där dagen har spenderats (eller gårdagen tydligen) Var i alla fall och badade och så var jag på någon utförsäljningsgrej (Lager 157, Vingåker factory outlet fast i Uppsala för er som bor hyfsat när mig) och köpte massa saker som jag inte orkar lägga upp bilder på. Eller jo, jag ska lägga upp på två saker:


Dagens förälskelse no 1

(Plommonlila converse  )


Dagens förälskalse no 2

(I    Sex and the City (snyggare IRL))     

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards