Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under juni 2009

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 23 juni 2009 23:12

Då åker nån till Taffsnäs imorgon då:-Dha de så bra utan mej,så hörs vi när jag har kommit hem:)Kraam

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 22 juni 2009 21:23

Shoppat massa, igår på hööks, idag på tuna park.


Här kommer bilder,tagna med mobilen för att jag lägligt nog har tappa bort kameran :( Sorry på de jag inte orkade rotera


Jag och nya hjälmen (upptäckte först nu att den blev lite bortklippt)


 Nya handskar


 

 Ny tröja (köpte två sådana)


Nya chaps


Blåa, ickeroterade ridstrumpor


Samma fast typ röd/svart


Gillar dom här färgerna ihop


 Många strumpor och ett par leggins längst ner


 Nya byxor


 Ny blus


 Hästgodis



Taffsnäs i övermorgon<333 :D


Hade bra :)





Av Rebbi-Bebbi-Boo - 20 juni 2009 10:44

Grattis älskade plastgaffelkompis som fyller 15 idag. Ses om 4 dagar :)

HBP

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 20 juni 2009 10:29

Nu e jag glad, jag och pappa har bokat biljetter till Harry Potter 6 den 15 juli, vilket är två dagar INNAN premiären. haha, jag vet vad ni tänker, what a nerd :p


Mn sån e jag :D

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 19 juni 2009 17:36

Glad midsommar :)

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 juni 2009 21:07

Sitter här framför datorn och dör av skratt. Sökte på Harry Potter på wikipedia på NORSKA, och upptäckte att de är vääääldigt duktiga på att översätta namn;


Harry James Potter-Harry Jakob Potter (inte helt fel iaf)

Ronald ''Ron'' Bilius Weasley-Ronald "Ronny" Kolerius Wiltersen (Kolerius??)

Hermione Jane Granger- Hermine Johanne Grang (nääästan)

Bill Weasley-Rulle Wiltersen (Rulle?? det är en förolämpning)

Charlie Weasley- Kalle Wiltersen (snälla...)

Fred & George Weasley- Fred & Frank Weasley (omg, Frank X) )

Ginny Weasley-Gulla Wiltersen (shame, hon e en av mina favoriter)

McGonnagal-McSnurp (Snurre Sprätt x McGonnagal)

Alicia Spinnet-Alliken Spunt (tror det är hon, det var svåröversatt XD)

Dean Thomas-Tommy Ding (omg XD )

Lee Jordan- Laffen Styx (X'D)

Neville Longbottom- Nilus Langballe (hjälp)

Gyllene kvicken- Gulesnoppen (snoppmani or what??)

Hogwarts- Galvorts (nej, bara nej)


haha, ni får kolla mer själva


ha de<33


Av Rebbi-Bebbi-Boo - 16 juni 2009 17:15

En dag med fint väder för en gång skull. Skulle va me Johannah idag, men mamma hade jäteont i ryggen så jag har fått vara hemma o hjälpa till. En stund har jag varit ute i solen i alla fall. Det var mysigt, gick och fotade lite och så pratade jag lite med Clara i telefon.


Fixade om layouten lite. Hoppas ni gillar den. Det kanske känns som att jag gör ofta nu, men jag kan inte riktigt bestämma mej för vad jag vill ha, det är det.


8 dagar kvar nu.We're there soon.

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 14 juni 2009 20:40

Då var det slut på denna vecka. Idag var jag först hemma hos Jessika och sedan var jag och tittade lite på dressyrsm på Vilsta. Det regnade väldigt mycket och jag blev väldigt blöt eftersom det var utomhus. Så när jag kom hem var det myskläder på som gällde och sedan har jag kört lite sims 3, läst, spelat Wii med syskon och ätit kyckling till middag. Senare i kväll så ska jag ev. kolla på lite film, just nu är jag mest sugen på andra Narniafilmen. Gillar den, såg den på premiären med mamma när den kom. Det var btw samma dag som jag kom hem från taffsnäs förra året.


10 dagar kvar nu, sedan är vi på skönaste, grönaste Taffsnäs. Längtar efter er tjejor, och längtar efter dej såklart Sindar. Hoppas verkligen att jag får dej i år igen.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards