Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under februari 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 28 februari 2011 21:52

Red på den här lilla söta saken idag  Markarbeteslektion med galoppbommar på volt. Han var väldigt pigg så i början var det väl mest fullt ös, medvetslös, men efter ett tag gick det lite bättre. Kul var det iaf    

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 28 februari 2011 08:33

Tjoho! Nu sitter världens aktivaste bloggerska här och äter frukost. Dricker juice. Det är gott. Sedan är det bara att släpa sig i väg till skolan ,eller nej, till Guifhallen, för vi ska ha gympa. Volleyboll. Känns ju sådär. Nu får ni dagens låt istället.


Håkan Hellström-Man måste dö några gånger innan man kan leva

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 februari 2011 22:43

Eran favoritbloggerska har vunnit en Dressyrtävling (alltså nej, jag tror inte Kissie rider, JAG är eran favoritbloggerska, det vet ni väl?)


Det firade jag med att gå på ERFstyrelsens årsmöte...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 25 februari 2011 22:54

Jag har inte uppdaterat så flitigt senaste tiden...


Så det jag gör är att berätta att jag den senaste veckan har ätit fyra måltider på snabbmatsställen. Kan man inte vara en samhällsbörda får man vara en tillgång för snabbmatsindustrin  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 22 februari 2011 20:21

De senaste dagarna har jag


  • Utvecklat ett trevligt sammarbete kring sjukt dåligt material tillsammans med Johannah
  • Ridit kadrilj på  Dante som gick in för att skrämma stackars lille Phinemang
  • På börjat en Grönt kortkurs
  • Provridit en häst som heter Goldie. Det gick inte direkt bra och det är ingen häst jag kommer fortsätta rida. Söt var hon i alla fall.

Goldie heter hon och ni kände för att veta   (Bilden e från Alvestas hemsida)  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 19 februari 2011 20:47

Gårkvällen spenderades hos Jessika, först kolalde vi på hair och sedan sov jag där. Dagen har spenderats på Ekeby ridskola. Höll i ponnylekisteori och sedan var jag med och ledde på barnkalas. Dessutom blev jag kallad fröken av ett av barnen idag. Det var ganska...udda. Jag känner mig liksom inte som en fröken, men vid närmare eftertanke är det väl kanske vad lekisbarnen ser mig som. 


Nu är jag en social familjemedlem. Dvs, jag sitter och bloggar medan de andra tittar på melodifestivalen. Säger ju bara att den som röstar vidare Eric Saade kan ju bara... ja, jag vet inte, jag har inte kommit på något bra hot än.

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 19 februari 2011 18:45

David (så gott som 6 år (dvs han fyller imorrn) ): Jag pussar inte någon.

Jag: Pussar du någon då Elija?

Elija (4 år): Nej, för jag är hungrig

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 februari 2011 19:38

Den här låten blir dagens låt av tre anledningar:

  1. Den är somrig och jag vill ha sommar NU
  2. Jag älskar texten
  3. Jag älskar Lars winnerbäcks sätt att skriva texter (lyssna liksom, helt amazing!!)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards