Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under februari 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 6 februari 2011 22:10

Har inte haft så mkt blogglust i helgen, därför har det inte blivit några inlägg. Det känns så krystat dumt att blogga om jag egentligen inte vill bara för att någon annan ska bli glad när jag främst bloggar för att jag tycker att det är kul. Det kanske låter hårt, visst, men å andra sidan så slipper ni patetiska inlägg om att jag tänker sluta blogga för att ingen kommenterar.


Tänkte lägga upp lite bilder i alla fall.

    

Fixade en balfrisyr igår på Ida


  

Bakade muffins idag

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 4 februari 2011 23:02

Hittade drömjobbexpantionen till the sims 3 på Ica Maxi för 99 spänn. Hihi, som den lilla simsnörd jag är var jag ju bara tvungen att köpa det. Har inte hunnit spela jättemycket än då, men det jag har spelat verkar kul. Det fanns lite nya frisyrer också och jag är hyfsat trött på de jag hade innan, så det var ju lite trevligt  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 3 februari 2011 23:04

Tänkte liksom förmedla en känsla

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 3 februari 2011 20:12

Nu är jag hemma igen, från systerhämtning, katthämntning och musikalträning. Trävligt trävligt, vi tränade på scen för första gången idag, så det var kul  


Nu sitter jag och gör ingenting, är absolut inte till någon nytta. Skulle kanske ta och skriva lite eller spela lite tetris. Ska jag vara helt ärlig så känns ju det förstnämnda betydligt mer produktivt. Mer lockande också...


Eller jag tror det i alla fall...


Vi säger så!

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 3 februari 2011 10:11

Eller ja, jag har varit uppe ett bra tag, så det kanske är lite fel ord. Jag har till och med varit hos veterinären och lämnat katten för kastrering. Får hämta han i eftermiddag, då med en kroppsdel mindre. 


Får se vad jag ska hitta på idag då, min skola är ledig idag och imorgon, så jag får väl mest ligga hemma och göra ingenting. Någon som har något bra tips på aktiviteter?  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 2 februari 2011 23:08

Idag fattade Benjamin vänster galopp utan jättestora invändningar   Det går framåt med hästen, känns positivt. Kul att se att det går framåt och att det leder någonvart, för även om det fortfarande finns mycket att jobba på så finns det mycket som går bättre


  

Finaste  


(Va har ni redan sett den bilden, vad menar ni nu?)

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 2 februari 2011 11:57

Då sitter man i skolan igen då, ska snart ha matte. Ungefär ingenting händer här, lika vardag som vanligt liksom. Slutar efter det här, så då blir det kanske lite plugg och sedan hem innan jag ska ut till lille Benjamin. 


Justejustejuste, Jag såg videungsknoppar på väg till skolan idag  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 1 februari 2011 16:02

Läste nyss att ett tecken på att någon är intresserad av en är att personens fötter pekar mot en när man pratar med personen.Eeeh va? Shit vad jag går runt och ger folk falska förhoppningar. 


  

FÖTTERNA PEKAR ÅT FEL HÅLL!!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards