Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under november 2009

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 28 november 2009 21:02

Tjoho!


Då åker jag till London ett par dagar då, hoppas ni överlever utan mej

Kommer hem på onsdag natt, så förhoppningsvis lyckas jag pilla in något inlägg på torsdag.


Ha de så bra och överlev utan mej nu!


Kraaaam

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 november 2009 20:34

Tjoho!


Nu är man frisk, var i skolan idag igen. Dagen har i allmänhet varit ganska lugn, i skolan hade vi musik, so, svenska och gymnasiebesök. Inget av dem är speciellt ansträngande och att vi dessutom fick sluta 45 min tidigare gjorde inte saken sämre. Efter skolan åkte jag direkt till stallet. Där var det mesta som vanligt, tog hand om Dante och umgicks med roligt folk.


Tre dagar kvar till London 


Kraaam  (är förälskad i specialsmileysarna )

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 24 november 2009 21:13

Tjoho!


Då har man lyckats gå och bli lite sjuk. Inget allvarligt, men har ont i magen och mår illa och allmänt dåligt typ. Så mycket mer finns det inte att berätta, tog svininfluensaspruta igår, men det är faktiskt inte därför jag är sjuk.


För att fylla ut detta korta inlägg lägger jag upp ett helt underbart youtubeklipp. Allt filmat på världens vackraste Taffsnäs. Det är inte jag som har gjort den, utan en som var praktikant på taffsnäs i juni. All credits to her.


Förstår ni nu varför alla som varit på taffsnäs säger att det är paradiset på jorden?


KraaamKyss

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 22 november 2009 13:21

Tjoho!


Idag har jag varit med min bästa kompis Jessika och så ska jag åka till stallet om någon timme. Jag och Jessika var ute och gick en bra stund, tills jag lyckades sätta mig där det var lite lerigt, vilket gjord eatt vi gick hem till mig för att försöka få bort leran. Sedan höll vi på och fixade lite med hennes bloggs layout, hon har precis startat sin blogg, så jag hjälpte henne lite.


Ska hålla i en luciaträning idag i stallet 16.30, ska bli ganska kul.


En vecka kvar tills jag åker till LondonSkrattande

 

KraaamKyss

HBP

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 21 november 2009 10:10

Tjoho!

Lyckades komma över hbpdvdn redan igår trots att den släpps på måndag, det var en icaaffär inte långt ifrån där jag bor som hade börjat sälja redanSkrattande


Resten av veckan har typ varit som vanligt, har inte bloggat så mycket som ni kanske har märkt, men jag har inte haft så mycket blogglust.


Btw, nu, ca en vecka för sent byter jag adress från rebbibebbibooo.bloggagratis.se till rbb.bloggagratis.se


KraaaamKyss

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 november 2009 21:42

Tjoho!

Den här helgen har mest gått i Harry Potters tecken. Var hemma hos Jessika i lördags och sov kvar till idag. Vi såg de tre första filmerna och gjorde endel annat också, som att typ somna alldeles för sent och gå upp ganska tidigt eftersom jag skulle till kyrkan. Aja, kul hade vi!


Den här låten och filmen som den är med i bara måste älskas! Den kommer på dvd nästa måndagSkrattande




KraaamKyss

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 november 2009 20:37

Tjoho!


Har inte blivit så mkt blogg de senaste dagarna, iaf, idag hade jag först en ganska vanlig skoldag, det enda ovanliga var att våran slöjdlärare var sjuk, så jag slutade 14.10 istället för 15.40 Efter skolan var jag med min bästa kompis JessikaSkrattande


KraaaamKyss

...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 10 november 2009 10:31

Tjoho!


Har inte bloggat på typ en vecka nu, men det som har hänt är iaf;

- Jag har färgat håret brunt (bild kommer

- Var på öppet hus på Mikael Elias. Det verkar bra,så jag kanske ska välja sam där i första hand

- Hittade HBPspelet för 200 kr. Köpte det och det är jättekul

- Red Ivan igår, hade dressyr och det gick ganska bra


KraaamKyss

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards