Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 24 januari 2011 22:14

Sitter här och försöker lära mig min sololåt i musikalen. Det går... framåt i alla fall.


På väg till stallet idag var jag sådär jätteduktig och kom på en meter innan hållplatsen att "juste, jag skulle kanske plinga också" Det gjorde jag då, men bussen var ingen såndär sak som stannar på tre röda för att någon förvirrad liten hästtjej ber om det. Jag fick gå från hålplatsen efter i stället. Lägg till att det var 20 minuter kvar tills jag började på det så inser ni att jag blev liiite stressad. Det gick bra i alla fall och jag han i tid till lektionen. Det var barbackaridning på schemat och vi tränade på bakdelsvändningar. Jag hade Tomboy och det gick väl lite sådär. Ibland bra, ibland inte liksom

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 24 januari 2011 12:02

Sitter i skolan nu och gör ingenting. Vi hade styrka och konditionsträning på gympan och jag fick lite sådär jobbiga astmabesvär så jag har fortfarande jätteont i halsen. Skitmysigt sådär...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 24 januari 2011 08:44

Då sitter man här igen med kaffe, förvånande förvånande, eller inte...


Laddar med lite musik och koffein innan skolan, ska snart ta och sticka bort till Guifhallen där vi ska ha gympa idag. Det stod cireklträning på schoolsoft så antagligen blir det styrketräning eller något. Har kommit på att gympa faktiskt är ett av mina favrotämnen nu för tiden. Dessutom är det det enda praktiska ämnet jag har i skolannu. Lite skillnad ,mot förra året då jag hade mellan 8 och 9 praktiska lektioner i veckan (jo, jag hade ovanligt mycket, men jag hade 3 timmar kör varje vecka också  )



Ni kan få dagens låt också då:

Let's kill ourselves a son- Timo Räisänen


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards