Rebbi-Bebbi-Boo

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

It's subway, subway, gotta get down on subway

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 25 maj 2011 20:32

Av någon anledning har jag haft refrängen till Rebecca Blacks låt Friday på hjärnan hela dagen, förutom att rösten i mitt huvud sjunger Subway istället för Friday. Finns den verisionen på riktigt? Nej Hade jag någonsin hört någon sjunga den inann jag fick den på hjärnan när jag stod i duschen i morse? Nej. Det bara kom från ingenstans. Antar att det är mitt undermedvetna som försöker säga mig att det är alldeles för länge sedan jag åt på Subway. Om så är fallet vill jag bara hälsa mitt undermedvetna att ta en låt som jag faktiskt tycker om. Fattar inte varför det blev just den, sist jag hörde den var för flera veckor sedan när den var med i ett Gleeavsnitt. Å andra sidan så älskar jag Glee, så mitt undermedvetna kanske drog någon konstig slutsats att jag alltså måste gilla låten. Så är inte fallet. Nästa gång jag ska få icke uppfunnen reklam i huvudet önskas en låt med Timo Räisänen.

 

Får väl ta och prata med min Subwaydejt om att sticka dit någon dag. Fast egentligen är det typ överflödigt för hon läser min blogg. Jessika, subway?

 
 
Linn

Linn

25 maj 2011 20:44

Sv: Yes :)

Haha, du är fyndig du :P

http://peaceandlovee.blogg.se

 
Ingen bild

Jessika

26 maj 2011 12:31

Det tycker jag låter som en utmärkt idé! :) Fast vi har fortfarande inte gjort våra egna subs, om du är ledig i helgen kan vi kanske göra det och se DH? Kram <3

Rebbi-Bebbi-Boo

26 maj 2011 13:21

Vi har familjedag på ekeby på söndag, så jag har fullt upp, men det är ju lov snart, så om inte annat har vi väl tid då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 maj 2012 00:09

Rebbilina

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 11 november 2011 15:56

FETT AWESOME

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 oktober 2011 06:41


Då har det kommit, slutet på lite mer än två och ett halvt års bloggande. Det visade sig att det finns viss risk att bloggar på den här sidan har blivit hackade. Dessutom har mycket ändrats på en vecka och jag känner inte att jag har den orken som kr...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 oktober 2011 13:41

Se den! En film om J.K. Rowlings liv.   Förresten, för er som inte känner mig personligen och har hört det där igenom så har jag skaffat tumblr. www.marsbarnet.tumblr.com för att vara exakt. Plus att jag har en om hästar; Things I love about h...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 oktober 2011 09:54


  Ungefär sådär skulle ungen bli om jag skulle få barn med Damian McGinty. Vad tycker ni, visst är den så söt att jag borde åka till Irland och fria på en gång? ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards