Rebbi-Bebbi-Boo

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

bläääääääääu

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 5 maj 2011 13:15

Sitter här hemma och tråkar fortfarande. Kan inte ens spela the sims eftersom datorn som sims är installerat på inte funkar. Sjuk utan att kunna spela the sims är ju nästan värre än döden. På tal om sims förresten, var hos Johannah igår oxh spelade the sims 3 till wii. Det var väl helt okej, men jag föredrar helt klart dt till dator. Vi gjorde i alla fall en stackars kvinna som fick flytta in i ett färdigmöblerat hus, efetrsom vi verkligen inte orkade möblera (det var jobbigt att bara göra henne liksom). Sedan kom vi på att hon ville gå på spökjakt på kyrkogården. Det var bara ett litet problem. Vi spenderade en helt natt fdär utan att se något spöke. Då känndes ju hennes liv genast lite mer meningslöst, så hon gick och kysste sin bästa vän istället. Tyvärr tyckte inte vännen att det var en så fruktansvärt bra idé och blev skitsur. Då bestämde hon (vi) att hennes liv inte var värt och leva, så hon fick simma runt i havet tills hon druknade. Man kunde simma i havet med kläderna på i alla fall, så det var väl någon tröst för det där med spökena.


Nu, det gjag tänkte lägga upp


Såndär grej där man bara får svara med ord som börjar på samma bokstav som ens namn


1. Vad heter du? Rebecca
2. Ett ord på fyra bokstäver: Röda
3. Flicknamn: Ronja
4. Pojknamn: Rasmus
5. Yrke: Ridlärare
6. Färg: Rosa
7. Klädesplagg: Ridbyxor
8. Mat: Raggmunk
9. Sak i badrummet: Rakhyvel
10. Plats/stad: Rytterne (ingen naning om  vart det ligger, men har sett skyltar som visar vägen dit)
11. En orsak att vara sen: Ramlade ner från trapprona och bröt armen
12. Något man skriker: RAVELLIII!! (om man är ett stort fan av Tomas Raelli(vilket jag inte är))
13. Film: Raffnin flygur
14. Något man dricker: Rödvin
15. Band: Radiohead
16. Djur: Räv
17. Gatunamn: Rosenhällsgatan 
18. Bil: ah, gud jag kan ju typ inga bilmärken, men vi säger Rosa Ferrari
19. Sång: Ring ring- Abba


Så inspirerande...

 
 
Jennifer

Jennifer

5 maj 2011 18:36

Haha;) Rosa ferarri♥ Lät lite komiskt sådär^^

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Josefine

6 maj 2011 03:35

Rytterne ligger utanför västerås! (Kändes viktigt att upplysa om :P)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 maj 2012 00:09

Rebbilina

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 11 november 2011 15:56

FETT AWESOME

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 oktober 2011 06:41


Då har det kommit, slutet på lite mer än två och ett halvt års bloggande. Det visade sig att det finns viss risk att bloggar på den här sidan har blivit hackade. Dessutom har mycket ändrats på en vecka och jag känner inte att jag har den orken som kr...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 oktober 2011 13:41

Se den! En film om J.K. Rowlings liv.   Förresten, för er som inte känner mig personligen och har hört det där igenom så har jag skaffat tumblr. www.marsbarnet.tumblr.com för att vara exakt. Plus att jag har en om hästar; Things I love about h...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 oktober 2011 09:54


  Ungefär sådär skulle ungen bli om jag skulle få barn med Damian McGinty. Vad tycker ni, visst är den så söt att jag borde åka till Irland och fria på en gång? ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards