Rebbi-Bebbi-Boo

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Selle den snälle

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 april 2011 21:02

Var ute till Alvesta (Benjis och Alex gamla stall) och red ut på Selinas, en av hennes två hästar. Det där med att jag skulle borsta tyckte han var hemsktn, han såg mest ut som att han undrade varför Josefine svek honom och botstade på Morran istället och lämnde honom hos vad som mycket väl skulle kunna vara en lönnnmördare. Minen av att det skulle bli hans död att bli omhändertagen och riden av mig behölls på en stund efter att jag hade suttit upp. Dessutom fick jag så mycket varningar och tips av Josefine och hennes mamma att det snarare lät som att jag skulle tävla rodeo. Han var faktiskt inte jättevild, utan till och med lite seg. Det enda han gjorde var att hoppa ut på en åker när jag lade på spöt för att han skulle traska på lite och göra små glädjeskutt i galoppen. Trevlig eftermiddag var det i alla fall

 
 
Josefine

Josefine

13 april 2011 00:39

Hehe, ledsen om vi skrämde upp dig i onödan, men som du kanske vet så är han inte alltid lika lugn och snäll. :p

http://www.veggieweirdo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 maj 2012 00:09

Rebbilina

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 11 november 2011 15:56

FETT AWESOME

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 oktober 2011 06:41


Då har det kommit, slutet på lite mer än två och ett halvt års bloggande. Det visade sig att det finns viss risk att bloggar på den här sidan har blivit hackade. Dessutom har mycket ändrats på en vecka och jag känner inte att jag har den orken som kr...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 oktober 2011 13:41

Se den! En film om J.K. Rowlings liv.   Förresten, för er som inte känner mig personligen och har hört det där igenom så har jag skaffat tumblr. www.marsbarnet.tumblr.com för att vara exakt. Plus att jag har en om hästar; Things I love about h...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 oktober 2011 09:54


  Ungefär sådär skulle ungen bli om jag skulle få barn med Damian McGinty. Vad tycker ni, visst är den så söt att jag borde åka till Irland och fria på en gång? ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards