Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 april 2011 23:41


Gillar att Rebbi tydligen är Rebbie på tyska. Är Rebbi ens ett ord liksom? I min värld är det ett smeknamn som jag har fått dras med ända sedan min mor bestämde sig för att börja kalla sin dotter det för sisådär sjutton år sedan...


Å andra sidan, när folk som inte brukar besöka den här bloggen ska stava Rebbi-Bebbi-Boo brukar det bli Rebbi-Bebbie-Bo. De brukar förresten inte ens förstå tat det ska vara bindestreck mellan varje ord/del/namn (hmmm, är det namn har jag ett trippelnamn. Eller nästan i alla fall, jag heter ju egentligen inte Rebbi-Bebbi-Boo) Ska jag vara helt ärlig så ser de flesta bara förvånade ut och ber mig säga det igen och lite långsammare, dvs inte som Rebbebbo som det kan låta som ibland... 

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 april 2011 12:40

Har haft en massa hantverkare hemma hela morgonen och de är inte alltid de bästa på att stänga dörren. Helt plötsligt inser jag att jag inte har en aning om vart någon av katterna är och att jag inte hittar dem heller. Tonks hittar jag tills sist i alla fall i min loftsäng, men Remus är fortfarande borta. Får typ panik när jag inte hittar honom så jag springer runt i lägenheten och trapphuset med torrfoderpaktet i ena handen och ropar på katten. Plötsligt står han i alla fall i vardagsrummet ochj ser ut som; "Tja, ville du något? Åh, äre matdags?" Man kan ju få psykiska sammanbrott för mindre...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 april 2011 10:06

Hihi, upptäckte att man faktiskt svagt kan ana att jag har vart ute i solen i bara linne ett par gånger nu och det är bara mitten av april. Någon bild blir det inte, för det syns bara om jag bara har bh på mig och sådant får man bara se live, om ens det, så ni får lita på vad jag säfger. Fett stolt i alla fall, suck on that, ni som går och solar solarium för att få till en bränna som ser fake ut och sedan skryter om det på era bloggar ( nejnej, jag skryter inte alls om att jag har bra pigment nu, eller?)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards