Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 1 juni 2010 16:01

Då vare 1 juni  


Satt och skrev massor av saker om det, men så laddade dataskrället ur. Vad kan man lä'ra isg av det här? Jo, att alltid kolla hur mkt batteri det finns kvar innan man bestämmer sig för att man inte orkar och att det inte tar så lång tid att lägga upp ett inlägg. Jaja, här är bilden som skulle upp i alla fall  

Kan någon gissa vart?  



Idag har jag varit i skolan, erkänn att ni är förvånade (not) Där hände... eeeeh... ingeting. Just det, ingenting! Nej  men allvarligt, jag har typ målat, pratat och kollat på film idag i skolan. Det är iofs skönt att få trappa ner lite nu, men då kan man ju nästan få sommarlov på en gång.


Red Capri igår kan jag ju berätta när jag ändå är i farten. Han var ovanligt fin faktiskt, men så red vi ute i hagen också och det älskar han. Han är jätterolig att rida ute eftersom han blir lite piggare och kommer ur den vanliga, halvsovande ridskoledvalan som han går i ibland på lektionerna. Nu när jag ser beskrivningen i skrift kommer jag fram till att det nog inte är så stor skillnad på mej i skolan och på Capri på en lektion som enligt honom är tråkig...


Nu ska ni få dagens låt också, sommarens första visa, vad kan då passa bättre än Kom änglar med Lars Winnerbäck?


¨




Kraaaam  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards