Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg under juni 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 juni 2010 22:03

Va nyss o hyrde film o köpte B&Js glass med lillasyster. Vi körde den mkt intressanta stilen att hon åkte bakom mej på inlines. Gör man de från toppen av en backe så e de ännu roligare. Speciellt om det är en tvär sväng i slutet och man nästan håller på att ramla  


Idag har jag varit me Josefine och ridit Alex. Jag och Josefine gjorde nog historiens bästa simsfamilj. Riktigt normal faktiskt, eller det beror ju på vad man jämför med  

Sen red jag barbacka i skogen på Alex, mysigt mysigt  


Nu, dagens låt;Pulp-Common People





Nu blire Fame och glass  



Kraaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 juni 2010 10:15

Sitter och försöker lära mig poker.

Jag- Okej,men om man får typ ett par och tre av en, är det precis som i yatzy att man får kåk då-

Mamma-Jaa

Jag-Kan man få Yatzy också?


Jag är så överintelligent.

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 23 juni 2010 21:29

Då var man hemma från stallet igen. Uppenbarligen hade alla Sveriges mygg bestämt sig för att vara just där vi skulle rida så ja... Selinas tyckte det var väldigt jobbigt och Alex tyckte det var orättvist att Selinas fick trava och inte han. Åkte moppe till stallet btw, fick skjuts av Josefine. Det var typ första gången jag åkte en längre sträcka, åkte typ ner för en backe när jag var 4 tillsammans med min farbror och så har jag provat att köra lite när det var ngn trafikdag i skolan. Jag överlevde nu i alla fall  


Så, om ngn nu undrar varför jag har konstiga rubriker om balsam så ska jag beräta ngt riktigt tragiskt. Mitt favoritbalsam är snart slut. Säg det flera gånger för er själva och känn smärtan i orden, så förstår ni vilket begravningshumör jag är på. Nä, men allvarligt, blev lite småsur eftersom det har tagit slut på bara ngn vecka. Fastr man känner att det är en del kvar som man inte får ut, surt värre  


Nu ska jag ta och kolla på första Pirates of the Carribeanfilmen  




Kraaaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 23 juni 2010 16:04

Då var man hemma från stan igen då. Som jag skrev i morse så var jag där med Kristoffer. Det var jättemysigt, vi gick runt lite, åt glass och fönstershoppade. Nu blire snart stallet 


Ok, de här blev mer som en statusuppdtaering på facebook, men iaf  



Kraaaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 23 juni 2010 11:47

Sitter här och är glad. Varför? Jo, jag åker till Taffsnäs på tisdag, jag ska träffa världens finaste pojkvän idag och sedan åka till världens finaste häst  Sånt blir man ganska glad av.


Ja, nu har jag ju redan nämnt vad jag ska göra idag, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om mer. Så hehe, jaaa. Det blir ju väldigt intressant det här. Hmm, undrar om jag kanske ska ta och lägga in dagens låt istället för nu blir det verkligen bara kallprat. Eller egentligen är det ju inte ens prat, men typ kallskrift om man nu kan säga så...


Nä, nu räcker det, här kommer dagens låt som är:

 More to her than meets the eye-Johan Palm






Kraaaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 22 juni 2010 21:22

Då sitter man här vid datorn igen. Som ni förhoppningsvis har märkt har jag bytt header, Tycker det blev riktigt snyggt faktiskt   


Var hemma hos Kristoffer idag. Mysigt värre, vi kollade på Ice Age 3 och var ute oc gick lite. Kul var det  


Nu, ytterligare en låt tillägnad Kristoffer, hoppas du gillar Håkan  





Kraaaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 22 juni 2010 11:30

Tisdag idag då (var tvungen att tänka efter där) Idag har jag hittils upptäckt att kameran som jag har lånat av mamma eftersom min är borta/stulen har sönder så nu har jag ingen kamera alls och jag åker till Taffsnäs om exakt en vecka. Problem  


Taffsnäs om en vecka ja  Kollade nyss på klockan och insåg att jag nog har kommit dit för typ en halvtimme sen om en vecka och håller kanske på att packa upp lite eller så är jag precia klar och ska hitta på något kul med världens bästa Johannah,Clara,Elina,Johanna och Fanny. Längtar så sjukt mycket. Jag undrar vilken häst jag kommer få i år. Jag kommer inte att önska någon, så det blir en överaskning  


Idag så ska jag träffa Kristoffer igen, trävligt, trävligt. Har inga andra planer direkt, vi får väl se vad som händer  


Dagens låt, den inofficiella Taffsnäslåten; Utan dina andetag-Axel Åkerlund





Kraaaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 21 juni 2010 20:58

Då var man hemma från en vecka på Öland med Johannah och hennes familj. Hehe, förlåt för att jag inte förvarnar liite tidigare, men jag lyckas alltid glömma det  Fast å andra sidan så har jag hört att man inte ska skriva när man ska bort p.g.a inbrottsrisken, så jag får väl helt enkelt skylla på att jag undviker ovälkomna besökare  


Idag har jag gjort lite allt möjligt, bl.a gått hemma och drönat, spelat basket med Josefine och Matilda och träffat Kristoffer på stan. Ganska trevlig dag om man ska ta det ganska kortfattat.


Nu kommer dagens låt; Minnen av Aprilhimeln-Håkan Hellström






Kraaaam  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards