Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 november 2010 14:18

...det vill säga inte vacker alls. Missade bussen, så jag fick gå till skolan. Går man till skolan och det regnar opch snöar och man har långt hår som lätt trasslar sig kan ni ju tänka er hur snyggt det är. Nu vägrar jag ta av mig mössan.


Annars har jag improviserat ihop en maträtt idag. Det blev någon slags tomatsås som blev riktigt god. I övrigt kan man ju säga att jag inte hade fått vara kvar i köket om mamma hade varit hemma. Nu var hon som tur var inte det  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 november 2010 09:53

...eller ja, han ville hjälpa till i alla fall, även om det mest innebar att ligga och bita i det mesta inom räckhåll.

  


Btw, nu finns det en kategori som heter Remus. Bara för att jag lägger upp bilder på honom och hans små hyss rätt ofta  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 november 2010 09:47

Måndag idag och en viss Josefine fyller år   Grattis grattis!


I stället för ngn form av Happy Birthday eller Jag må hon leva så lägger jag in låten Sixteen i hennes ära i stället. Om man bortser från faktumet att texten går Oh sweet sixteen you're lost and gone forever på ett ställe pasar ju låten perfekt  





Grattis och välkommen till 16klubben, aka vi som får övningsköra, men that's it  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards