Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 4 november 2010 19:39

Hihi, gissa vad mamma har köpt  


JULMUST  


Gissa vad jag ska dricka hädanefter?

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 4 november 2010 16:18

Alltså, jaaa...

Man upphör aldrig att förvånas och förundras som ägare till en kattunge

    

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 4 november 2010 13:16

...but I'm gonna give it to you


Eller ja, ni får dagens låt. Det var väl kärleksfullt gjort  



Är lite kär i den där låten. Man blir glad av att lyssna på den  

Dessutom vill jag åka till Barcelona igen  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 4 november 2010 11:36

... i min nya tandborste  Den är så SÖÖÖT! Lyckades tappa min gamla i kattlådan i förrgår, så  den var ju bara att kasta. Visserligen var den gamla gul och rätt tråkig, så det gjorde egentligen inte så mycket. Det där med tandborstar och mig är ett lite avancerat kapitel. De två och ett halvt senaste åren (tror jag) har jag enbart haft rosa tandborstar  Det är liksom det jag väljer när jag får välja själv och så har det liksom blivit så att jag inte köper någon annan tandborste än en rosa. Sedan glömde jag min tandboste någonstans (vart det nu var) och fick ta en ur något storpack som mamma köpt. Då  fanns det bara en gul  Förstå min depression!  Menmen, den här nya är visserligen röd, men med tanke på att den är så söt är det förlåtligt.

My baby  

Som faktiskt är liite rosa ändå  




Nej, det är inte normalt att blogga om tandborstar. Läs där uppe; man kan ju inte bara vara som alla andra  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards