Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 31 juli 2011 11:46

Katterna blev helt överlyckliga över att vi kom hem. Jag tror Tonks väckte mig två eller tre gånger i natt för att hon ville gosa. Nog för att jag älskar min lilla bebisflcika och har saknat henne, men kelstunder halv fyra på morgonen är faktiskt lite överskattade. Jaja, mysig var hon i alla fall. För tillfället sitter jag i min säng oduschad, osminkad och hungrig och väntar på att mamma ska komma hem med balsam och ingredienser til engelsk frukost. Dels så blir det mer brunch när man inte har ätit än vid tolv och dessutom är det international magic day och världens coolaste trollkarl bor i Storbrittanien. Dessutom finns det en till cooling till trollkarl som fyller år idag som också bor där och så fyller världens bästa brittiska författare år. De jag snackar om är ju såklart Neville Longbottom, Harry Potter och J.K Rowling. Fast det fattade ni ju såklart, eller hur?

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 31 juli 2011 00:28

...Det var väl en glad och trevlig överraskning. Västkusten var riktigt gött, det trevligaste var nog att springa omkring på Ullared och shoppa. Det minst trevliga var nog den lilla slängen av magsjuka jag hade. Synd synd.


 

En totalt orelaterad bild på mig, men ni har saknat mig så mycket att ni inte bryr er

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards