Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 juni 2011 23:15

Var ju ute hos den där lilla fina hästen som jag är medryttare åt också. Han schabrak hade blvit väldigt smutsigt, så jag bestämde mig för att byta och tog ett ur garderoben i stallet. Istället för att ta något jättefint grönt, blått eller beiget schabrak så får jag syn på ett jättesöt chockrosa. Gissa vilket jag tog?


Han blev ju jättesöt i det liksom. Dessutom ser hästen på brodyren nästan ut som honom.


   Okej, men kan tänka sig att det kanske är likt honom, men han vart übersöt i det ändå.

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 juni 2011 23:00

Jessika var här en sväng idag. Var var skitduktiga och spelade klart Harry Potter 6 på playstation. Båda vi är sådanna som blir rädda över minsta lilla strid, dödsätare eller farligt djur, det är bara det att vi reagerar lite olika. Jessika gör ingenting och jag panikskjuter utan någon som helst strategi, men dör gör fienderna i alla fall. Igår fick jag kasta besvärjelser på ett gäng inferier. Tror aldrig jag har blivit så rädd för ett spel, skrek högt ett antal gånger. 


Sedan provade jag och Jessika att få plats båda två i en av mina tröjor. När vi var sådär nio år ungefär brukade vi kan dra dragkedjan hela vägen upp, men det verkar som att vi har expanderat lite runt brösten de senaste åtta åren.

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 9 juni 2011 10:15

Läskigt bra uppdatring här, don't you think? Var på friluftsdag och student hela dagen igår så då hann jag inte och igår kväll blev det helt enkelt inte av. Det var i alla fall min kompis Petra som gick ut och det var kul.



Glad student!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards