Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 september 2010 10:57

Då var man hemma igen efter att ha varit ansvarig på en skötarövernattning. Eftersom jag är en av stallets 3 skötaransvariga är jag alltid med och ansvarar för alla skötaraktiviteter, typ som det här. Det var bara 9 tjejer med, vilket är ovanligt få, men det var ganska skönt. Dessutom var det nästan bara de som lyssnar och inte håller på och käftar emot, vilket gör det hela betydligt mindre jobbigt. Känner att jag mest sitter och får det låta som världens slit när jag skriver så där, missförstå inte, jag tycker faktiskt väldigt mycket om att vara skötarledare och den här kvällen var riktigt rolig. Det är när folk inte lyssnar och man är tvungen att bli lite arg på dem som det är jobbigt.  Jag tycker i allmänhet om att vara ledare för olika saker  


Tillbaka till gårkvällen, vi beställde pizza och sedan hade vi en liten tipsprommenad med tjejerna. Därefter var det dags för övernattningsklassikern, flaggan. Efter det låg nästan alla och halvsov på sina luftmadrasser och läste lite gamla tidningar.



Kraaaam  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards