Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 maj 2010 21:15

Hehe, nu är det sommar, i alla fall här i Eskilstuna   Idag var jag först på slagstaglass och åt med pappa, Maia och Issac och sedan var jag i stallet på ekusmöte. Vi var bara fyra (en femte var med lite kort) på mötet, så det blev inte så mkt av det. Det blev endel tid med världens gulligaste ponny i stället. Har upptäckt att han älskar mitt lipsyl. Jag har ett sånt där från lipsmacker som ska smaka läsk, min ska visst vara ngn slags jordgubbsfanta som jag skulle vilja ha hit till Sverige, har inte sett den där. I alla fall tyckte Dante att den luktade jättegott, så det är visst inte bara människor som gillar jordgubbslipsyl   Sedan fick han och de andra hästarna gå ut i sommarhagen för att sova där i natt  



Kraaam  

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 maj 2010 12:41

Hehe, borde jag inte ta och byta namn på min blogg till det som jag har som titel nu  

Aja, jag har inte dött nu heller, utan jag har varit i Götebrog med min kära klass. Trävligt trävligt, bilder o lite andra roliga saker kommer en annan gång.


Just nu sitter jag och roar mig med att lyssna på alla dagens låtar på förstasidan på min blogg SAMTIDIGT. Riktigt intressant, den jag hör texten bäst på är Jag hatar att jag älskar dig med Håkan Hellström. Hehe, pappa kom in och undrade vad det var jag lyssnade på, tycker ni det är förståeligt?  


Idag har jag iaf hjälpt syrran på hennes ridlektion och nördat sims en stund typ. Ska till stallet idag på Ekusmöte, annars händer väl inte så mkt mer vad jag vet


Dagens låt;Downtown Train-Money Brother




Kraaaam  

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards