Rebbi-Bebbi-Boo

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Dag 1-En presentation av mig själv

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 6 december 2010 14:16

Ja, till den där första grejen då. Jag föddes den 31 mars 1994 och fick den dagen namnet Rebecca, vilket jag fortfarande heter. Jag bor med min familj som består av mamma, låtsaspappa, tre bröder, en syster och en katt i Eskilstuna.


I övrigt, what to say. Jag äslkar att skriva, hålla på med hästar och musik. Skriver gör jag ju här (ni har inte märkt det än va  )  plus att jag skriver massa noveller och dikter och grejer. Rider gör jag på Ekeby ridskola i Eskilstuna där jag även sitter i US och på min medryttarhäst Benjamin och musiken jag lyssnar på är ganska blandad men om ni skrollar ner och kollar på dagens låt borde vi få en ganska bra hum om vad det gäller.


Allt det där vet ni ju redan, så vi kan ju ta lite om min personlighet. Jag är en pratglad, otroligt disträ och envis person. Jag skulle nog säga att jag faktiskt är modig också, med tanke på att jag så ofta gör saker jag egentligen inte vågar och att jag försöker övervinna mina rädslor. Scenskräcken går ju rätt bra, ska både vara med i en musikal och sjunga (en hel låt helt solo) på julavslutningen och i sjuan bröjade jag nästan gråta för att jag var tvungen att stå längst fram på en körgrej. Skillnad!


Ja, det var lite om mig. De flesta av mina läsare känner ju mig antingen IRL eller så lär man ju faktiskt känna mig lite när man läser min blogg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 12 maj 2012 00:09

Rebbilina

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 11 november 2011 15:56

FETT AWESOME

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 26 oktober 2011 06:41


Då har det kommit, slutet på lite mer än två och ett halvt års bloggande. Det visade sig att det finns viss risk att bloggar på den här sidan har blivit hackade. Dessutom har mycket ändrats på en vecka och jag känner inte att jag har den orken som kr...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 18 oktober 2011 13:41

Se den! En film om J.K. Rowlings liv.   Förresten, för er som inte känner mig personligen och har hört det där igenom så har jag skaffat tumblr. www.marsbarnet.tumblr.com för att vara exakt. Plus att jag har en om hästar; Things I love about h...

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 15 oktober 2011 09:54


  Ungefär sådär skulle ungen bli om jag skulle få barn med Damian McGinty. Vad tycker ni, visst är den så söt att jag borde åka till Irland och fria på en gång? ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards