Rebbi-Bebbi-Boo

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 14 april 2009 21:48

Här kommer tisdagens tredje inlägg :)

Hade stallet idag,det var redan några som hade börjat mocka för att de inte hade något att göra så det var redan klart när jag kom vilket faktiskt var skönt. Det är kul att ha stallet, men mocka är inte precis det roligaste man kan hitta på. Sedan var det vi i stallet och Johannah,en av mina bästa vänner, kom dit och var med. Medans de andra red så flummade vi lite, tog lite kort och hängde med ut en sväng när Stina skulle gå med Crespo och ''motionerade våra skor''. Vi hade kul ihop iaf :)


Lite bilder från ida:

 Johannah och hennes sköthäst Gullmar pussas


Jag rider på Lennart (ridskolans hjälm,inte min)



 

Johannah tog också en tur


Och som vanligt gick lilla Ester och la sig på Burres rumpa



Hade gott :)

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 14 april 2009 16:05

Har fiat en ny designjag tröttnade på den blåa, och jag tycker i alla fall att den här chockrosa och vita blev snygg. Chockrosa är faktiskt min favoritfärg om någon ville veta :)


Sedan var det det hät med veckans fråga också. Det sprack ju totalt, så jag kommer att byta fråga ibland och berätta resultatet då.



Hare bra :)

Av Rebbi-Bebbi-Boo - 14 april 2009 12:05

Tjoho!

Nu sitter jag i skolan och skirver medan jag väntar på att datalektionen ska börja. Helt vanlig skoldag, har flummat massa med Sara(psykbrytarBob XD)

I eftermiddag/kväll så ska jag ha stallet som vanligt,så det är väl inget udda som händer i dag. Aja,ha de bra :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästboken

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards